Tulevia tapahtumia

Junnu – Sydämeni tänne jää, lauantaina 9.11.2019. Tervetuloa Kotkan Kaupunginteatteriin! Ilmoittautuminen Jormalle 18.10. mennessä. Lippu 33 € + bussi. Koskettava musiikkinäytelmä: Ari-Pekka Lahden kirjoittama uusi musiikkinäytelmä on lämminhenkinen tarina Juha Watt Vainion elämästä, joka pyrkii kuvaamaan Kotkan pojan matkaa tuntemattomuudesta koko Suomen rakastamaksi lauluntekijäksi sillä huumorilla, josta Vainio itse oli tunnettu.

Bussiaikataulu Kotkan kaupunginteatteriin 09.11.2019 Kevätkumpu ravintola Control klo 10.45 ja Rauhankadun turistipysäkki Klo 11.00

Joululounas ravintola Bistro Gustafissa tiistaina 10.12.2019 klo 13. Hinta 30 € (yhdistys tarjoaa tervetuliaisglögin), ilmoittautumiset Jorma Koistiselle.

Tammikuussa la 11.1.2020 musikaali Notre Damen kellonsoittaja Tampereen Teatterissa.
Senioreille on varattu liput iltapäivänäytökseen, lipun hinta 82 € + bussimatkan hinta. Ilmoittautumiset Jormalle ja lippumaksu matkatilille 9.12. mennessä.
Disney-musikaali Notre Damen kellonsoittaja ensimmäistä kertaa Suomessa! Ensi-ilta 13. -14.9.2019 Tampereen Teatterin päänäyttämöllä.  Notre Damen kellonsoittaja perustuu Disneyn animaatioelokuvaan ja Victor Hugon samannimiseen romaaniin. Musikaali kertoo rohkeudesta ja sorrosta, vihasta ja rakkaudesta – taistelusta paremman maailman puolesta. Sen jännittävät ja mukaansatempaavat tapahtumat sijoittuvat 1400-luvun lopun Pariisiin.

Tulossa ensi vuoden puolella Helsingin kaupunginteatterissa Minna Lindgrenin ja Henna Piirton Vihainen leski - Elä kuin viimeistä päivää.
Vihainen leski ottaa ohjat omiin käsiin, näyttävästi ja häpeilemättä. Nauru raikaa eikä kyyneleiltä vältytä! Voimaannuttava, herkistävä ja rehevästi hauska Vihainen leski soi nostalgisia finnhitsejä ja discobiisejä parhailta vuosikymmeniltä.