Puheenjohtajan tervehdys 2.1.2019

Hyvä seniori

Onnellista Uutta Vuotta 2019 sinulle ja perheellesi!

Vuosi on vaihtunut. Lämmin kiitos kaikille jäsenille menneestä vuodesta ja aktiivisesta toiminnasta. Erityiskiitoksen ansaitsevat niin kerhonvetäjät, toimihenkilöt kuin hallituksen jäsenet. Ilman heidän pyyteetöntä panostustaan ja vapaaehtoistyötään yhdistys ei toimisi.

Syksy on ollut suurten uudistusten aikaa. Uusi jäsenrekisteri Kilta otettiin käyttöön syyskuussa. Puolivalmiin raakileen käyttöönotto on aiheuttanut paljon päänsärkyä, ei varmaan vähiten Marittalle, meidän jäsenrekisteristä vastaavalle. Pekka verkkosivuista vastaavana on puolestaan tapellut kotisivu-uudistuksen kanssa. Suuret kiitokset heille molemmille paljon aikaa vieneestä uurastuksesta. Näistä uudistuksista on enemmän tämän toimintavuoden ensimmäisestä tiedotteesta.

Vuodenvaihteen postituskuoresta löytyy uusi nimikortti jokaiselle yhdistyksemme jäsenelle. Hallituksen harras toive on, että otamme kortit aktiiviseen käyttöön oppiaksemme tuntemaan toisemme myös nimeltä.

Jo kuluneena vuonna Senioriliiton kolmivuotisteeman ”Seniorit – nettiajassa” mukaisesti panostimme jäsentemme digiosaamisen kehittämiseen, sähköisten palvelujen ja älylaitteiden käyttöön. Jatkamme panostusta digiasioihin tänäkin vuonna.

Jäsentapaamisten digitietoiskut viime vuodelta on koottu pieneksi vihkoseksi, josta on helppo palauttaa mieleen annettuja hyödyllisiä vinkkejä.

Yhdistyksen toiminnan ohjenuorana voimme tänäkin vuonna pitää liiton toiminta-ajatusta ”Antoisan ja monipuolisen senioritoiminnan mahdollistaja ja toteuttaja”. Jokainen jäsen voi vaikuttaa siihen, että meistä tulee Porvoon kiinnostavin senioriyhdistys.

Tule mukaan aktiiviseen toimintaan!

Hilkka