Kuvat

Kuvamateriaalia yhdistyksen järjestämistä matkoista ja muista tapahtumista.

Tietokoneella klikkaa ensin vasemmalta hakemisto, jonka haluat katsoa. Älypuhelimella valitse uudelleen "Kuvat" vasemmalla ylhäällä olevasta 3 viivan linkistä saat hakemiston. Klikkaa kuvaa suuremmaksi. Samalla näet kuvatekstin kuvan aiheesta. Seuraavaan kuvaan pääset tietokoneella painamalla > oikealla ja takaisin <.

Pikkukuvia voi katsella tietokoneella vierittämällä näyttöä alas. Tällöin kuvateksti ei näy.

Älypuhelimella siirryt  seuraavaan kuvaan pyyhkimällä näytöstä oikealle ja takaisin pyyhkimällä näytöstä vasemmalle. Pieninä kuvia voi kastoa ilman klikkausta pyhkimällä näyttöä alas. Tällöin kuvateksti ei näy.

Hakemistosta pääset pois painamalla X vasemmassa yläkulmassa. Voit jatkaa seuraavaan hakemistoon oikeaalla olevasta taulukosta tietokoneella ja älypuhelimella klikkaamalla uudelleen "Kuvat" vasemmalla ylhäällä olevasta 3 viivan linkistä saat hakemiston