Jäsentiedote 1/2023

Hyvät Seniorit,

VUOSI ON ALKANUT VILKKAASTI!

Osallistuminen Omenamäen tapaamisiin on hienosti noussut lähes sataan kuulijaan. Omenamäki on ainoa ilmainen ja hyvä tila. Ruokailun jälkeen he tarvitsevat siivousajan, joten pääsemme tilaan klo 14.45 alkaen. Tuolit joudumme järjestämään ennen kokousta ja palauttamaan ennalleen kokouksen jälkeen. Hyvällä yhteistyöllä meille jää kahvi- ja seurusteluaikaa klo 15.00-15.30, kuten tarkoitus on. Teemme tätä talkootyönä ja kasvava toiminta tarkoittaa kasvavaa talkootyötä – tervetuloa mukaan!

Kulttuuriklubin tarjontaa (Liite)

Akseli Gallen-Kallelan nähdyn näyttelyn jälkeen ke 10.5. klo 11.30 vuorossa on EMMA Espoossa ja Kyösti Kakkosen mahtava kokoelma. Ke 30.8. Ateneumissa Albert Edelfeltin näyttely. Syksyyn on tulossa Malva, Lahden visuaalisten taiteiden museossa. Tiedot ja ilmoittautumiset: hilkka@knuuttila.fi tai 050-577 2393.

Jorman teatteri- ym. kevätohjelmaa

Kansallisteatterin Ensimmäisen tasavallan jälkeen seuraava teatteriretki on huhtikuussa. Perinteinen kesäretki suuntautuu tänä vuonna Imatran seudulle to 15.6. Samoin jo tiedoksi Suomen Kansallisoopperan esittämä Verdin Requiem Haminan Bastionissa to 10.8, johon ilmoittautuminen viim. 15.4.

Risto