Porvoon kiinnostavin toimija

Toimintamme tarkoitus on edistää aktiivisen työuransa päättäneiden ihmisten toiminnallista elämää, vähentää yksinäisyyttä ja ylläpitää ikääntyvien hyvinvointia. Yhdistyksemme toimii paikallisesti ikääntyvien edunvalvojana ja pitää yhteyttä alueen muihin eläkeläisyhdistyksiin.

Toimintaamme ohjaavat Kansallisen senioriliiton hyväksymät arvot: elämänmyönteisyys, ympäristömme, itsemme ja toisten arvostaminen sekä perinteiden kunnioittaminen. Liiton ja yhdistyksemme toiminta on puolueisiin sitoutumatonta.

Liiton teema 2021- 2023 on ”Rohkeasti tulevaisuuteen” ja visio ”Suomen kiinnostavin toimija” – olkaamme siis ”Porvoon kiinnostavin toimija”!

Olemme Uudenmaan kansallisen senioripiirin (www.uusimaa.senioripiiri.fi) ja Kansallisen senioriliiton (www.senioriliitto.fi) paikallisyhdistys.

Yhdistystietoa

Yhdistys on perustettu 2.10.1980 OP Porvoon kerhohuoneistossa.

Jäsenmäärä joulukuun 2022 lopussa oli 334 ja jäsenmaksu vuonna 2023 on 30 €, josta Senioriliitolle maksetaan 15 € / henkilö. Jäsenetuihin kuuluu Senioriliiton viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina-lehti.

Tavoitat meidät ja saat tarkempaa tietoa meistä:

Tämä toimintakalenteri jaetaan jokaiselle jäsenelle postitse.

Kotisivut: www.porvoo.senioriyhdistys.fi

Facebook: Porvoon kansalliset seniorit ry

Yhdistyksen sähköposti: porvoon.kansalliset.seniorit@gmail.com

Uusimaa -lehdessä ovat sekä viralliset kokousilmoitukset että lähiajan tapahtumat Yhdistykset -palstalla.

Jäsentapaamisissa kerrotaan tulossa olevista tapahtumista.

Jäsentiedotteet jaetaan sähköpostitse jäsenille.

Pankkiyhteydet

Yhdistyksen tili (jäsenmaksutili): Myrskylän Säästöpankki