Golf-kerho

Golf kerho
Virvik kesällä, maanantai kerran kuussa.
Vetäjä: Päivi Karlsson 040 9377210, tiikarlsson@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Porvoon yhdistyksen golfmestarit v 2022

Naisseniorit

1. Eeva Riski (kesk.)

2. Rauni Ikonen (vas)

4. Maarit Kuisma (oik.)

Miesseniorit yli 75 v

1. Osmo Kekkonen (kesk.)

2. Erkki Riski (vas.)

3. Ronnie Middleton (oik.)

Seniorimiehet alle 75 v

1. Pertti Ikonen (kesk.)

2. Ray Sihvonen (vas.)

3. Christer Herlin (oik.)

Hyvinkäällä pelattiin 30.8 Uudenmaan golfseniorien virkistyspäivän kisa. Porvoolaisilla pieni edustus, vain 3 henkilöä eikä menestystään ollut kummoinen.

Jotain kuitenkin "jäi käteen"!

Eeva

GOLFKERHON MESTARIT 2021

Naisten sarjan voitti Seija Middleton, hopeaa Ulla Mielikäinen ja pronssia Rauni Ikonen.

Miesten sarjan voitti Bo-Göran Lignell, Matti Sihvonen hopeaa ja Pera Ikonen pronssia.

MS+75 sarjan kultaa voitti Reijo Vallgren, hopeaa Aki Hopea ja pronssia Ensio Kettunen.

Golfin formula-kilpailun voittajat v 2021

Golfladyt

1. sijan jakavat Eeva Riski ja Ulla Mielikäinen samalla pistemäärällä 20,5 p.  Kolmas oli Kirsti Tukiainen, 18.5 p.

Seniorimiehet

1. Keijo Riutta, 53,5 p

2. Erkki Riski, 51,5 p

3. Jaakko Tukiainen, 45 p

Vuoden pelaajapokaalin

saivat Elli ja Jouko Laine. Ellin motto "liike on lääke"

(Ulla Mielikäinen ei ole kuvassa)

Uudenmaan kansallisen senioripiirin vuoden 2021 Golf-kisa Tuusulan golfklubilla 31.8.2021

Porvoosta osallistuivat  Eeva ja Erkki Riski. Kisan järjestelyistä vastasivat Järvenpään kansalliset seniorit. Valitettavasti Eevan ja Erkin pallot kiertelivät epäonnisesti koloja eikä palkintosijoja tullut.